Tidligere (før Web A/S overtog Cybernet ) havde vi en aftale om løbende fakturering på diskforbrug, men nu kan Web A/S lkun opererer med faste grænser f.eks. 5MB, 10MB .. osv.
Desværre var vores forbrug 6,5 MB og istedet for så at sætte den op til 10Mb, efter at have orienteret os og hørt om det var iorden med os, så valgte de pludselig at sætte grænsen til 5Mb UDEN at orientere os.
Så jeg kunne pludselig ikke opdaterer vores sider og det hjalp
ikke selv om jeg ryddede lidt op (jeg kendte jo ikke disse grænser).
Deres hotlinie kunne ikke tage stilling til et sådant problem
og da vi så ringede i almindelig dagtid tog det dem alligevel 3 dage
(og adskillige rykkere) før de fik sat vores grænse op til
10Mb.
Personlig synes jeg at en sådanne kundeservice er langt langt
under lavmålet og har derfor foreslået vores IT udvalg
at vi skifter udbyder, men til hvem ?
Er der nogen af jer der kender en god udbyder af webhotel, med tilhørende
email service til fornuftig pris og ordentlig service, så hører
jeg gerne derom -
send mig en email til : webmaster@dsu.dk