Teknik problemer / Dårlig Service
 
Nok en gang har vi haft tekniske problemer med vores hjemmeside. Vores udbyder (Web A/S) har pludselig ensidigt lavet aftalen om diskforbrug om.

Tidligere (før Web A/S overtog Cybernet ) havde vi en aftale om løbende fakturering på diskforbrug, men nu kan Web A/S lkun opererer med faste grænser f.eks. 5MB, 10MB .. osv.

Desværre var vores forbrug 6,5 MB og istedet for så at sætte den op til 10Mb, efter at have orienteret os og hørt om det var iorden med os, så valgte de pludselig at sætte grænsen til 5Mb UDEN at orientere os.

Så jeg kunne pludselig ikke opdaterer vores sider og det hjalp ikke selv om jeg ryddede lidt op (jeg kendte jo ikke disse grænser).
Deres hotlinie kunne ikke tage stilling til et sådant problem og da vi så ringede i almindelig dagtid tog det dem alligevel 3 dage (og adskillige rykkere) før de fik sat vores grænse op til 10Mb.

Personlig synes jeg at en sådanne kundeservice er langt langt under lavmålet og har derfor foreslået vores IT udvalg at vi skifter udbyder, men til hvem ?
Er der nogen af jer der kender en god udbyder af webhotel, med tilhørende email service til fornuftig pris og ordentlig service, så hører jeg gerne derom -

send mig en email til : webmaster@dsu.dk